Toyota GR86 Forum - GT86 Forum, Subaru BRZ Forum, Scion ... banner

Offroam telefoonhouder review

1.3K views 15 replies 7 participants last post by  2cati  
#1 · (Edited)
Ik heb genoten van mijn auto met smaakvolle upgrades van hoge kwaliteit. Mijn telefoon is aangesloten op de usb-kabel en ik gebruik CarPlay, maar er zijn gevallen geweest waarin ik toegang tot de telefoon moest hebben, dus besloot ik op zoek te gaan naar een telefoonhouder van goede kwaliteit. Ik kwam dit merk tegen - niet goedkoop, maar dit is zeer goed ontworpen - precies bewerkt en solide. Ik heb het in portretmodus ingesteld, maar landschap is ook erg mooi. Ik haal een zwarte bliksemkabel om in het dashboard te stoppen voor een leesbare, strakke look.

#5 ·
Dit leek een perfecte houder voor Garmim Catalyst. Wat is de grootte van die bal?
Ik zou het uit elkaar moeten halen om het te meten, maar ik zal een andere montagevoet bestellen, want ik heb ook een Garmin Zumo (voor mijn motor) voor de zijkant (ander ventilatierooster). De balgrootte lijkt hetzelfde als de ram mount set-up. Ik gebruik de Garmin af en toe voor lange reizen in de provincie.

#6 ·
Ik heb er een voor de Forester van mijn vrouw. Ik ben niet zo blij met het bedrijf.
Bestelling plaatsen, zegt levering binnen 3 dagen bij het afrekenen. Een week later vraag ik waar mijn pakket is en krijg ik te horen: "oh, 3 dagen is het beste scenario, wacht 2 weken voordat je klaagt."
Ga naar installeren en een schroef heeft beschadigde schroefdraad en geen tape patch. Neem contact op met de support en alles wat ze vervangen is de schroef, ook al is deze in de basis geschroefd en is de basis dus waarschijnlijk ook kapot, en die schroeven zijn nu ook al een week onderweg.
Dus slechte klantenservice en slechte kwaliteitscontrole. Ik sla een tweede over voor de BRZ.

#11 ·
Ik heb er een voor de Forester van mijn vrouw gekregen. Ik ben niet zo blij met het bedrijf.
Bestelling plaatsen, zegt levering binnen 3 dagen bij het afrekenen. Een week later vraag ik waar mijn pakket is en krijg ik te horen: "oh, 3 dagen is het beste scenario, wacht 2 weken voordat je klaagt." Ga naar de installatie en een schroef heeft de schroefdraad beschadigd en geen tape patch. Neem contact op met de support en alles wat ze zullen vervangen is de schroef, ook al is deze in de basis geschroefd en is de basis dus waarschijnlijk ook kapot, en die schroeven zijn nu ook al een week onderweg.
Dus slechte klantenservice en slechte kwaliteitscontrole. Ik sla een tweede over voor de BRZ.

Uw kilometerstand kan variëren
Goede feedback en bedankt voor het plaatsen van uw ervaring.