Toyota GR86 Forum - GT86 Forum, Subaru BRZ Forum, Scion ... banner
41 - 42 of 42 Posts
Ik heb roestvrijstalen remleidingen geĂĽpgraded voor de standaard remklauwen. En ben momenteel bezig met de voorbereidingen voor een PP Brembo-wissel van een andere auto. Ik vermoed dat ik de leidingen niet hoef te vervangen, omdat ik de roestvrijstalen leidingen liever wil behouden. Is het echt mogelijk om ze met de Brembo-remklauwen te gebruiken? (Ik heb ook de Brembo-leidingen die met de remset komen als laatste redmiddel)

Discussion starter · #42 ·
Ik heb roestvrijstalen remleidingen geĂĽpgraded voor de standaard remklauwen. En ben momenteel bezig met de voorbereidingen voor een PP Brembo-wissel van een andere auto. Ik neem aan dat ik de leidingen niet hoef te verwisselen, omdat ik de roestvrijstalen leidingen wil behouden. Is het echt mogelijk om ze te gebruiken met de Brembo-remklauwen? (Ik heb ook de Brembo-leidingen die bij de remopstelling worden geleverd als laatste redmiddel)
Ik weet het niet. Ik denk dat de poort anders is tussen de twee. Wie ook de fabrikant van de stalen remleidingen is die je al hebt, kijk of ze verschillende serienummers gebruiken tussen standaard en Brembo's. Je kunt een 2017 limited brz (performance package) of een 2020 brz ts limited gebruiken om als voorbeeld te zoeken voor de Brembo's.

41 - 42 of 42 Posts