Toyota GR86 Forum - GT86 Forum, Subaru BRZ Forum, Scion ... banner

Advan GT voorbij 18x8.5 +45 daadwerkelijke wiel foto?

19K views 14 replies 5 participants last post by  dedsin34  
#1 ·
Hallo allemaal,
Ik probeer wat echte Advan GT's te vinden buiten 18x8.5 +45 foto's, maar kon er geen vinden.
De meeste Google-foto's zijn minimaal 18x9.5.
Op de Yokohama-website zou de uitvoering buiten dit bereik een zware concaafheid moeten hebben, en deze maat is concaaf 2.
Mensen kopen 9.5 +40~43 TE37sl of saga voor concaafheid in vergelijking met de vlakke voorkant van kleinere maten.
Voor mij is 18x8.5 +45 een beetje conservatief, maar biedt wel meer interne speling en minder poke. Ook kan de standaard 215/40 op 8.5 worden gemonteerd met een lichte stretch.
Aan de andere kant, als ik wil dat de band en velgen gelijk liggen met -1,5 ~ -2 camber, moet ik spacers gebruiken tussen 5-10 mm, dan moet ik verlengde tapeinden gebruiken met open eind moeren.
Tot nu toe worstel ik met 8.5 of 9.5.
Eventuele opmerkingen of suggesties worden op prijs gesteld.

#3 ·
Niets met een +45 op een 8,5 wiel zal erg concaaf zijn. De wiskunde zegt het. Ik waardeer de concave look ook, maar ik weiger om wielen/banden te plaatsen die veel breder zijn dan deze auto ooit nodig zal hebben om het te bereiken.
Dat is een van de struikelpunten. 215 op 8,5 kan ~4lb per hoek besparen, wat 245 op 9,5 veel minder is dan dat.
Advan C-2 zou een zeer vergelijkbare hoek kunnen hebben als 9,5 TEs.
Ik heb gewoon een echte foto nodig om me te overtuigen de trekker over te halen.
Image

Image