Toyota GR86 Forum - GT86 Forum, Subaru BRZ Forum, Scion ... banner

Zijmarkeringsmodificatie op 2025 Pavement GR86

3.7K views 22 replies 15 participants last post by  SteelGR86  
#1 ·
Hallo allemaal, ik heb dit weekend mijn 2025 GR86 in Pavement opgehaald.
Het ziet er geweldig uit! Maar ik wil hem zeker eigen maken. Ik heb nagedacht over hoe ik hem kan aanpassen en een van de eerste dingen die ik wilde doen, was de zijmarkeringen veranderen in gerookte met witte LED's. Maar nu de auto er is, vind ik het amberkleurige wel mooi... Ik weet niet zeker wat er beter uit zou zien, dus ik ben op zoek naar meningen! Wat denken jullie? Misschien een licht gerookte met amberkleurige LED's?
Image

#3 ·
Naar mijn mening moet u de kleur van markeringen of signaallichten niet veranderen. De kleur heeft een reden om te zijn wat hij is. Oranje reflectoren betekenen "zijkant", niet "voor" of "achter". Transparante reflectoren betekenen "voor". Rood betekent "achter". Deze kleuren zijn functioneel, ze zijn er niet voor kleurafstemmingsdoeleinden.

#4 ·
Naar mijn mening moet je de kleur van markeringen of signaallichten niet veranderen. De kleur heeft een reden om te zijn wat het is. Oranje reflectoren betekenen "zijkant", niet "voor" of "achter". Heldere reflectoren betekenen "voor". Rood betekent "achter". Deze kleuren zijn functioneel, ze zijn er niet voor kleurafstemmingsdoeleinden.
Zoals een boot.

Rood: bakboord, groen: stuurboord, en het witte licht markeert de achterkant.

#15 ·
Ik heb voor gerookt gekozen. Persoonlijk vind ik het oranje/amber erg kitscherig… Over het algemeen heb ik er geen spijt van. Het duurde 10 minuten om ze te verwisselen. Ik ben ook dezelfde persoon die zijn voorruit en koplampen tint… Over het algemeen is het prachtig voor mij. View attachment 60604
gerookt staat zoooo goed op zwart! Dat is een nette auto, man. Ik denk dat ik voor gerookt met amberkleurige LED's ga.
Trouwens, ik ben dol op je tintwerk, hoeveel % heb je gekregen?

#10 ·
Het ziet er geweldig uit! maar ik wil hem zeker eigen maken, ik heb nagedacht over hoe ik hem kan aanpassen en een van de eerste dingen die ik wilde doen was de zijmarkeringen veranderen in gerookte met witte LED's. Maar nu de auto er is, vind ik het amberkleurige wel mooi... Ik weet niet zeker wat er beter uit zou zien, dus ik ben op zoek naar meningen! Wat denken jullie? Misschien een licht gerookte met amberkleurige LED? View attachment 60592
Image

#11 ·
Ik ben een enorme fan van de OLM-zijmarkering, omdat het een volledig LED-ontwerp is en je met zijn vorm de lichtstrip van voren kunt zien. Voegt een leuke touch toe. Ik heb de heldere lens op mijn Halo GR, maar voor donkere auto's ziet de gerookte versie er geweldig uit.

Het heeft een amberkleurige LED, die naar mijn mening een mooi contrast toevoegt aan de verlichting en meer "standaard" is. De witte LED's komen op mij goedkoop over, omdat je ze op elke gemodificeerde Honda ziet.

OLM Smoked Side Marker

#14 ·
Ik ben een enorme fan van de OLM-zijmarker, want het is een volledig LED-ontwerp en met zijn vorm kun je de lichtstrip van voren zien. Voegt een leuke touch toe. Ik heb de heldere lens op mijn Halo GR, maar voor donkere auto's ziet de gerookte versie er geweldig uit.

Hij heeft een amberkleurige LED, die naar mijn mening een mooi contrast toevoegt aan de verlichting en meer "standaard" is. De witte LED's komen op mij goedkoop over, omdat je ze op elke gemodificeerde Honda ziet.

OLM Smoked Side Marker
na het bekijken van enkele voorbeelden ben ik het eens met het amberkleurige licht, een witte LED ziet er... niet zo goed uit lol.

#18 ·
Het ziet er geweldig uit! Maar ik wil hem zeker eigen maken, ik heb nagedacht over hoe ik hem kan aanpassen en een van de eerste dingen die ik wilde doen was de zijmarkeringen veranderen in gerookte met witte LED's. Maar nu de auto er is, vind ik het amberkleurige wel mooi... Ik weet niet zeker wat er beter uit zou zien, dus ik ben op zoek naar meningen! Wat denken jullie?
Ik heb tinten op de achterruiten geplaatst en steunen aan de motorkap toegevoegd om te openen. Geen ondersteuning. Heb ik al gezegd dat hij de kleur Pavement heeft?

#21 ·
Het ziet er geweldig uit! Maar ik wil hem absoluut eigen maken, ik heb nagedacht over hoe ik hem kan aanpassen en een van de eerste dingen die ik wilde doen was de zijmarkeringen veranderen in gerookte met witte LED's. Nu de auto er is, vind ik het amberkleurige licht wel mooi... Ik weet niet zeker wat er beter uit zou zien, dus ik ben op zoek naar meningen! Wat vinden jullie ervan? Misschien een licht gerookte met amberkleurige LED's? View attachment 60592
Ik geef eerlijk gezegd de voorkeur aan het amberkleurige licht op mijn Hakone. Als ik de mijne zou veranderen, zou ik eerlijk gezegd willen doen wat de Japanse auto's hebben geĂŻnstalleerd. Het knippert met je knipperlicht, wat er best cool uitziet.

owns 2025 Toyota GR86 Hakone Edition
#22 ·
Ik heb de heldere JDM-exemplaren gedaan EN ze zo bedraad dat ze als echte richtingaanwijzers werken, zoals het in Japan bedoeld was. Ik haat het dat we geen zij-indicator hebben en dat mensen naast ons niet weten dat we van rijstrook willen wisselen.

• Like
Reactions: Mike Roadway
#23 ·
Ik heb de heldere JDM-exemplaren gedaan EN ze zo bedraad dat ze als echte richtingaanwijzers werken, zoals het in Japan bedoeld was. Ik haat het dat we geen zij-indicator hebben en dat mensen naast ons niet weten dat we van rijstrook willen wisselen.
Image

Op Cars and Coffee gisteren kreeg ik complimenten van de andere toyobaru-eigenaren.
Vertel eens hoe je het gedaan hebt! Ik probeerde de JDM-zijknipperlichten op de mijne te zetten, en beide moeren die de zijknipperlichten vasthouden, zijn kruisdraads… dus ik moet wat uitzoeken hoe ik ze eruit krijg en de nieuwe erin.

owns 2025 Toyota GR86 Hakone Edition