Toyota GR86 Forum - GT86 Forum, Subaru BRZ Forum, Scion ... banner

GR prestatie uitlaatpakking

2.6K views 6 replies 3 participants last post by  MX5-Nut  
#1 ·
Hallo allemaal, ik heb een gebruikte GR performance uitlaat gekocht. De vorige eigenaar heeft de demper losgekoppeld van de middelpijp. En het ziet ernaar uit dat de donutpakking beschadigd was. Weet iemand welke pakking ik nodig heb? Het lijkt erop dat deze een binnendiameter van 2,5 inch heeft, maar ik heb er nog nooit een vervangen. Heb ik ook de 3-gats pakking hierboven nodig? Of alleen de donutpakking?

#2 ·
Er zijn twee pakkingen. Eén is de donutpakking aan de voorkant van de auto (voorste pijp naar middelpijp) die herbruikbaar is. De andere is middelpijp naar uitlaatdemper, waarvan het hergebruik twijfelachtiger is met de GR-uitlaat omdat de TRD-pakking zo zacht is. De donutpakking zou nog steeds op uw auto moeten zitten en ik zou deze niet vervangen, tenzij u een lek krijgt. De andere pakking is verkrijgbaar als onderdeel van de TRD-uitlaat hardware kit PTR03-18131-AA. U kunt deze bestellen bij elke Toyota-dealer.

#4 ·
Het is misschien OK. Het is gemaakt van zeer zacht materiaal, dus het hergebruiken is een beetje twijfelachtig in vergelijking met de hardmetalen donut. Zorg ervoor dat u de drie moeren van de middelpijp naar de uitlaatdemper vastdraait met 35 ft lbs. U kunt daarna op lekken controleren en kijken hoe het eruit ziet.